Miten Tehdä Itse Squishy
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
+
Miten tehdä itse squishy
Squishy on pieni painava lelu, joka suorastaan huutaa siitä, että siihen puristaa. Squishyjen suosio on kasvanut viime vuosina ja niitä löytyy monenlaisina versioina, mutta niiden hinta voi olla turhan korkea. Tässä artikkelissa kerromme, miten voit tehdä oman squishyn itse edullisesti.
Tarvikkeet
Tarvitset seuraavia tarvikkeita, jotta voit tehdä oman squishyn:
– Pesusieni
– Sakset
– Muoviastia
– Liima (esimerkiksi askarteluliima)
– Vesiväri
– Hiusharja
– Ilmapallo
– Jauhemaista sientäOhjeet
1. Leikkaa pesusieni sopivankokoisiksi paloiksi. Kuutio tai neliö ovat hyviä vaihtoehtoja.
2. Laita leikatut pesusienen palaset muoviastiaan.
3. Kaada astiaan sen verran liimaa, että pesusienet peittyvät.
4. Lisää liiman joukkoon muutama tippa vesiväriä haluamassasi värissä.
5. Sekoita kaikki ainekset sekaisin hiusharjalla, kunnes pesusienet ovat hyvin kostutettuja.
6. Anna pesusienten kuivua muutaman tunnin ajan. Voit myös tehdä tämän edellisenä päivänä.
7. Kun pesusienet ovat kuivuneet, voit aloittaa itse squishyn rakentamisen.
8. Ota ilmapallo ja täytä se jauhemaisella sienellä täyteen asti.
9. Leikkaa pesusienestä sopivan kokoinen pala ja kääri se ilmapallon ympärille. Huolehdi, että pesusieni peittää ilmapallon koko pinnan.
10. Kääri squishyn ympärille vielä toinen pesusienen pala ja varmista, että kaikki ilmapallon muodot ovat peittyneet.Ja hurraa! Olet saanut itse tehdyn squishyn. Voit vielä leikata ylimääräiset osat pois, jotta squishy näyttää siistiltä.
Yhteenveto
Kuten huomasit, oman squishyn tekeminen ei vaadi paljoa tarvikkeita, eikä se ole kovin vaikeaa. Liimalla kostutettu pesusieni peittää ilmapallon koko pinnan ja jättää lopputulokseen sopivan määrän pehmeyttä. Voit kokeilla eri värisiä pesusieniä ja vesivärejä, jotta saat oman uniikin squishyn. Hyppää mukaan squishy-harrastukseen ja tee oma squishy edullisesti itse!
** -
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään vastataksesi tähän aiheeseen.