Miten Tehdä Itse Rakennekynnet

• Tämä aihe on tyhjä.
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • 21 kesäkuun, 2023 klo 8:55 pm #4078

+

Miten Tehdä Itse Rakennekynnet

Rakennekynnet ovat monen naisen luottokynnet. Ne näyttävät upeilta ja kestävät pitkään. Tämän takia monet naiset käyvät rakennekynsien laitossa säännöllisesti, mutta miksi et tekisi niitä itse?

Rakennekynsien tekeminen itse voi tuntua vaikealta, mutta kun opit tekniikan, se on oikeastaan helppoa. Tässä artikkelissa käymme läpi, miten tehdään rakennekynnet itse kotona.

Tarvittavat Tarvikkeet

Ensimmäinen askel on hankkia tarvittavat tarvikkeet. Tarvitset seuraavat:

– Kynsiliima
    – Rakennekynsiä
    – Kynsiviila
    – Kynsien puhdistusaine
    – Kynsiharja
    – Kärkisuojia
    – Valo- tai UV-valaisin
    – Pohjalakka
    – Päällyslakka

Valmistelut

Ensin sinun tulee huolehtia, että kynnet ovat puhtaat. Puhdistat kynnet kynsien puhdistusaineella. Aloita poistamalla kaikki vanha kynsilakka, jotta saat kaikki kerrokset pois. Käytä sitten kynsiharjaa ja kynsien puhdistusainetta poistaaksesi kaikki ylimääräiset öljyt ja lika.

Kun kynnet ovat puhdistettu, käytä kynsiviilaa muotoillaksesi kynsiä haluamallasi tavalla. Huomaa, että rakennekynnen tulisi aina istua luontaisen kynnen päällä ja olla pituudeltaan kohtuullinen.

Rakennekynsien Laittaminen

Kun olet valmistellut kynnet, voit aloittaa rakennekynsien laittamisen. Aloita levittämällä kärkisuojat kynsiin. Ne varmistavat, että rakennekynsi ei liimautu kiinni ihoon.

Ota sitten yksi rakennekynsi ja aseta se kynnen päälle. Levitä kynsiliimaa rakennekynnen kärkeen ja paina se kilpikonnaa muistuttavalla liikkeellä kynnen päähän.

Jos rakennekynsi ei istu täydellisesti, voit muotoilla sitä kynsiviilalla sen haluamaasi muotoon. Kun olet varma, että se istuu oikein, voit kuivattaa sen UV-valaisimessa.

Kun ensimmäinen kerros on kuivunut, voit lisätä toisen kerroksen, jos haluat pidentää kynsiäsi ja koko ulkonäköä. Muista kuivattaa jokainen kerros valaisimessa.

Kun olet saanut haluamasi pituuden, voit aloittaa pohjalakan levityksen. Pohjalakan tarkoitus on suojata kynsien pintaa ja tehdä lopputuloksesta tasaisemman. Anna sen kuivua jonkin aikaa ennen kuin jatkat päällyslakan levitykseen.

Päällyslakan levittäminen on samanlaista kuin pohjalakan levittäminen. Se varmistaa, että rakennekynsistä tulee kiiltävät eikä pinnasta tule kolhiintunut.

Lopuksi

Kun olet tehnyt kaikkien rakennekynsien laiton, voit vielä käyttää kynsien puhdistusainetta ja kynsiharjaa viimeistelemään ulkonäön. Kun olet tehnyt kaiken, anna kynsien kuivua perusteellisesti ennen kuin teet mitään muuta.

Rakennekynsien tekeminen itse kotona on helppoa ja halvempaa kuin salonkikäynnillä, joten se on hyvä vaihtoehto monelle naiselle. Muista, että käyttämällä korkealaatuisia tuotteita ja noudattamalla tarkasti ohjeita, voit saada upeat rakennekynnet itse.
    **

• Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään vastataksesi tähän aiheeseen.