Mitä Maksaa Siivous

• Tämä aihe on tyhjä.
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • 21 kesäkuun, 2023 klo 8:58 pm #4463

+

Mitä maksaa siivous?

Siivous on tärkeä osa kodin ylläpitämistä ja hyvinvointia. Siivousta voidaan tehdä eri tavoin, kuten itse, perheenjäsenten avulla tai ammattilaisten avulla. Hinta vaihtelee tapauskohtaisesti, mutta tässä artikkelissa katsotaan, mitä siivouksen hinnat yleisesti ovat Suomessa.

Kotisiivous

Jos haluat siivota kodin itse, tarvitset välineitä ja tarvikkeita. Yleensä tarvitset seuraavaa:

-Imuri
    -Roskakorit
    -Puhdistusaineet
    -Liinat ja rätit
    -Pölyhuiska
    -Käsipölyimuri

Itse tekemällä säästät rahaa, mutta voit joutua käyttämään aikaa ja vaivaa. Syväpuhdistus maksaa noin 100-300 euroa, mutta pienempien tilojen, kuten kylpyhuoneen ja keittiön, puhdistus maksaa yleensä noin 40-80 euroa. Tämä voi vaihdella siivousyrityksestä ja siitä, mihin tarvitset apua.

Siivouspalvelut

Kotisiivouspalvelut ovat yleistyneet suomessa viime vuosina, ja ne ovat helpottaneet monia ihmisiä elämän kiireiden keskellä. Hinnat vaihtelevat yrityksittäin ja palvelun tyylistä riippuen.

Puhdas koti -yrityksen siivous maksaa noin 28-38 euroa tunnilta. Siivous kestää noin 2-4 tuntia, joten kokonaiskustannukset ovat noin 56-152 euroa. Tämä on erittäin hyvä hinta verrattuna siihen, että joudut käyttämään aikaa ja vaivaa siivoukseen itse.

Siivouspalvelun hinta voi nousta, jos tilat ovat erittäin likaiset tai jos vaaditaan syväpuhdistusta. Syväpuhdistus voi maksaa noin 80-200 euroa.

Mitä voit tehdä säästääksesi rahaa?

Jos et halua maksaa paljon siivouspalvelusta, voit tehdä joitakin asioita säästääksesi rahaa.

Ensinnäkin, voit siivota joitakin tiloja itse, jättäen vain suuremmat tilat, kuten olohuoneen, keittiön ja kylpyhuoneen ammattilaisten hoidettaviksi.

Toiseksi, voit valita yrityksen, joka tarjoaa halvempia hintoja ja joka ei ole kovin kaukana sinusta. Tämä vähentää matkakustannuksia, joka voi nostaa siivouksen hintaa.

Kolmanneksi, voit soveltaa tarjouksia ja alennuksia, joita siivousyritykset tarjoavat erityisesti uusille asiakkaille. Näitä tarjouksia on paljon tarjolla, ja ne voivat auttaa vähentämään kustannuksia merkittävästi.

Yhteenveto

Siivous on tärkeä osa kodin ylläpitämistä ja hyvinvointia. Hinnat vaihtelevat tapauskohtaisesti, mutta yleisesti ottaen siivouspalvelun hinta on noin 28-38 euroa tunnilta. Voit säästää rahaa tekemällä joitakin asioita, kuten siivoamalla osan kotisi tiloista itse tai valitsemalla yrityksen, joka tarjoaa halvempia hintoja. On parasta valita yritys, joka sopii budjettiisi ja tarpeisiisi samalla varmistaen, että saat kaiken tarvitsemasi avun kodin siivoukseen.
    **

• Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään vastataksesi tähän aiheeseen.